יום ראשון, 10 בספטמבר 2017

אילו פתרונות אבטחה מתאימים לעסק שלכם?

אבטחת העסק מהווה חלק בלתי נפרד מחיי השגרה שלו. למרבה הצער מספר אירועי הפריצה והוונדליזם ואף אי הסדרים אשר מבוצעים לעיתים ע"י העובדים עצמם, פשוט מחייבים זאת. זוהי הסיבה שחברות האבטחה המובילות מציעות בימינו מגוון רחב של פתרונות אבטחה לבחירה עבור בעלי העסק. מעוניינים להגן על פרנסתכם ולשמור על ראש שקט? להלן סקירה של כמה מהאפשרויות היותר איכותיות שיוצעו לכם בתחום אבטחת העסקים.

אמצעי אבטחה במתחם עצמו

בבואכם לבחור פתרונות אבטחה לבית העסק יוצעו לכם ראשית כל מספר אמצעים אשר יוצבו בבית העסק עצמו. אמצעים אלו נועדו למנוע את העבירה הבאה או לכל הפחות, לעזור למשטרת ישראל לזהות את אלו שביצעו את העבירה בפועל:
  • מאבטח קבוע – איש מקצוע זה ימצא כל העת במתחם בית העסק ויבצע את המטלות שנקבעות עבורו בתיאום עם מנהלי העסק, העובדים ומנהלי חברת האבטחה. המאבטח יכול להיות נוכח בעסק בשעות הפעילות או בשעות אי-הפעילות למניעת פריצות לבית העסק.
  • סיורים רכובים – בשעות אי הפעילות עשויים להגיע סיורים רכובים לבדיקה שגרתית קבועה או כאשר מתרחש אירוע מסויים שדורש בדיקה מיידית. כל סיור רכוב כולל מאבטח חמוש אשר נמצא בקשר עם מנהל האבטחה לתיעוד כל התרחשות חשודה.
  • מצלמות אבטחה – זהו פתרון אבטחה מאוד יעיל ושימושי שנועד למנוע ביצוע עבירות שונות או לתעד את התרחשותן בזמן אמת. חשוב מאוד להציב את מצלמות האבטחה במקומות אסטרטגיים אופטימאליים, לבחור את המתאימות ביותר בהתאם למאפייני המתחם ולעמוד בכל תנאי החוק עם הצבת שלטים מתאימים ויידוע העובדים על הצבתן.

חשוב מאוד שלא לבחור ביותר מדי פתרונות אבטחה שלא לצורך ויחד עם זאת, לא להצטמצם יתר על המידה. חברת האבטחה ע"פ נסיונה אמורה להמליץ לכם על השילוב הטוב והמתאים ביותר.

חיבור העסק למוקד אבטחה מוביל

מעבר לזאת ועל מנת לייעל את פעילותם של כל אחד מאמצעי האבטחה שהוזכרו לעיל, חשוב לקשר את בית העסק גם למוקד אבטחה אשר פעיל 24 שעות ביממה ויודע לתת מענה לכל מקרה חירום שיקרה חלילה. חברת אבטחה איכותית תדאג לקשר רציף שיתקיים בין כל אמצעי האבטחה במתחם לבין המוקד (בין אם באמצעות המאבטחים עצמם ובין אם באמצעות צפייה במצלמות בזמן אמת) ולמעשה תתעד כל פנייה והתרחשות, דבר שחשוב מאוד גם לתנאי הביטוח וההתנהלות אל מול משטרת ישראל במקרים שבהם נגרם נזק לעסק שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה