יום ראשון, 19 בנובמבר 2017

חברת שמירה וביטחון - תחומי האחריות של חברה מקצועית בתחום

כיום כמעט ולא ניתן למצוא מתחם שאינו מקושר בצורה כלשהי אל חברת שמירה וביטחון מקצועית. המאבטחים, השומרים והמערכות השונות פועלים למען השמירה על הסדר, מניעת פעולות גניבה וונדליזם ונוכחותם משמשת הן גורם שמטפל בבעיות והן כאלמנט מאיים ומרתיע. בשורות הקרובות נלמד על תחומי האחריות שתציע לכם חברה איכותית בתחום, כך שתדעו לבחור בצורה המושכלת ביותר.  

שמירה על המרחב הפרטי והציבורי

מרבית חברות האבטחה והשמירה בישראל מתמקדות ראשית כל באבטחת מתחמים שנחשבים כפרטיים, או לפחות, שטחים ציבוריים שאמורים להיות סגורים ומפוקחים לגמרי. בהתאם לזאת כל חברת שמירה וביטחון אמורה להתמקצע באבטחת מתקנים מכל הסוגים, כגון אבטחת מוסדות חינוך, אבטחת יישובים, אבטחת עסקים ומתחמי תעשייה, אבטחת קניונים ומרכזי קניות וכו'. האבטחה יכולה להתבצע על בסיס שימוש באנשי מקצוע חמושים, סדרנים שאינם חמושים, מאבטחים שנוכחים במקום או סיירים רכובים. 

אבטחה בשטח

במקרים רבים הצורך בחברת שמירה וביטחון אינו נועד לשם אספקת כוח עבודה לאבטחת מתחמים סגורים או פרטיים אלא דווקא לשם יציאה אל השטח וביצוע משימת אבטחה ספציפית. בתור דוגמא מעולה לכך ניתן לציין את צרכי האבטחה המתחייבים ביציאה של מוסד חינוך לטיולים מחוץ למתחם הלימודים. חברת אבטחה רצינית תדאג לליווי מקצועי מבחינת סדרי האבטחה אך גם לאספקת כוח אדם מקצועי נוסף בדמות חובשים ומגישי עזרה ראשונה. באותו האופן ניתן להיעזר בשירותי החברה אף לאבטחה של אירועים ומופעים שונים.

התמקצעות בטכנולוגיה מתקדמת

מעבר לפן האנושי של מאבטחים ברמה הגבוהה ביותר, החברה שתבחרו בה צריכה ליישר קו עם חזית הטכנולוגיה ולפעול למען אספקת כל הפתרונות הרלבנטיים ללקוחות בהקשר מתקדם זה. מבין האפשרויות שתציע לכם חברת שמירה וביטחון מובילה ניתן לציין ייעוץ, אפיון והתקנה של מצלמות אבטחה מתקדמות, מערכות אזעקה, חיישנים וגלאים וכמו כן, חיבור למוקד אבטחה מקצועי שמאויש 24/7 ומקושר כל העת הן אל אנשי המקצוע שבשטח והן אל המערכות והחיישנים עצמם.

ייעוץ מקצועי

מרבית חברות האבטחה והשמירה האיכותיות מנוהלות על ידי קצינים בכירים יוצאי צבא ומשטרה, מה שאומר שהן מחזיקות בידע וניסיון רבים הקשורים לנושא. כפועל יוצא מכך ייעוץ מקצועי מהווה חלק בלתי נפרד משירותיה של כל חברת אבטחה שמכבדת את עצמה. כך למשל מנהלי ביטחון וקב"טים מוסמכים מטעם החברה עשויים להיות מגויסים למשימות בארגונים שונים כגון תחקירים פנימיים, תהליכי הפקת לקחים, תכנון והעמדת מערך שמירה ואבטחה ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה